Albums

2. Mark overdenkt alles eens
  3. Welkom in Nederland

Het laatste traject

Op zondag 17 augustus gaan we zweden weer uit en komen we weer in Noorwegen. Na een verblijf in Oslo gaan we door naar Langesund waar we 19 augustus de oversteekmakennaar Denemarken. Na een kort bezoek in Duitsland bij onze zoon Mark zullen wij uiteindelijk…

20 foto’s

4. Sandaholm met uitzicht op het meer en vooral mooi weer

We gaan onderweg in Zweden

Nadat alle reparaties zijn gedaan aan de camper hebben we besloten om Zweden in te rijden. Vanaf Mo i Rana de Blauwe weg richting Storuman en dan de E45 richting het zuiden. Hier zullen we de komende week verblijven

60 foto’s

5. Al wandelend in Mo i Rana een hotspot bij een hotel gevonden

Op naar het noorden

Als je voorbij Trondheim kom, ben je inmiddels op het gedeelte Noorwegen op zijn smalst.

14 foto’s

6. Panorama van onze locatie op 1 augustus
  7. STrand Lokkent

we zijn op weg naar Hirsthals In Denemarken

Op 26 juli zijn we eindelijk op pad gegaan richting het hoge Noorden. Op 30 juli zullen we 's avonds om 21:00 uur vertrekken naar Kristiansand in Noorwegen vanuit Hirsthals in Denemarken. Tot die dag moeten we ons nog even vermaken onderweg............

13 foto’s

8. de versnellingsbak

Eerst nog even sleutelen

We krijgen eerst nog even een flinke reparatie aan de camper. De koppeling heeft tijdens het laatste weekend een fikse opdonder gehad nadat een zompig grasveld ons letterlijk deed stranden en we willen geen risico lopen tijdens de reis. Dus vervangen…

7 foto’s

9. Via de France Passion lijst komen we in de Bourgogne op dit stekkie

Onze camper

Met onze Bürstner camper zijn we inmiddels 9 jaar op pad en hebben reeds 80.000km gereden. Alle uithoeken van Frankrijk hebben we gezien. Verder veel in Duitsland en Spanje geweest, kortom we hebben al het nodige gereisd met ons bezit. Het camperleven…