Op naar het noorden
Als je voorbij Trondheim kom, ben je inmiddels op het gedeelte Noorwegen op zijn smalst.
Foto’s 1 - 14 van 14 |
-

Al wandelend in Mo i Rana een hotspot bij een hotel gevonden
-

Agnes in de camper tijdens de reparatie volop aan het telewerken
-

De boosdoener. En nog een dure ook
-

er wordt steeds meer weggesloopt
-

En hij is in goed handen
-

De camper op de brug
-

Onweer nadert snel
-

Zonsondergang in Mo i Rana.Een half uur later was het noodweer
-

Eindelijk staan we bij de garage
-

en daar gaan we weer. In de takels
-

Tja, soms zit het tegen.
-

IMG_1151
-

IMG_1150
-

Langs de E6
