Lucien Slippens

241
Video’s:

Over mij

Lucien en Agnes Slippens zijn een druk ondernemersechtpaar. We vinden de ultieme rust in onze camper en het camperleven is één van onze grootste passies. We zien veel onderweg we doen veel onderweg en we maken veel mee.

Over mijn reis

In 2022 gaan we gedurende een maand naar Noorwegen en Zweden. We reizen met een vriendengroep van Duikschool Maritim uit Heerhugowaard. In 2018 zijn we naar het hoge Noorden geweest van Noorwegen om te duiken en snorkelen in de winter en dit Noorse avontuur smaakte naar meer. Toen waren we met auto en vliegtuig. Nu gaan we met 6 campers in het Fjordengebied van Noorwegen rondspoken. We maken de reis via Zweden om ook de plaats Särna te bezoeken. Dit heeft een speciale bedoeling en daar komen we nog op terug. De reis is behoorlijk voorbereid door mij en medereiziger Jacques Busquet. Alle lof komt deze keer toe aan Jacques. Die heeft 90% van het werk gedaan deze keer.

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Noorwegen, Zweden.