We gaan wederom naar Frankrijk

14 juli 2015 - Slootdorp, Nederland

Het is weer zover. Onze Bürstner camper gaat dit jaar weer naar Frankrijk. Agnes en ik zullen rustig richting het zuiden rijden. Onze planning is om via de Ardennen richting de Bourgogne te rijden. Van de Bourgogne ten zuiden van Millau (bij die mooie brug!) naar het Lac du Salagou en van daaruit naar Bezier. Het doel is dit jaar niet alleen met de camper op pad te gaan maar een family event beleven.

Met ons gezin zullen wij een volle week vlakbij Bezier in Zuid Frankrijk een superdeluxe woning gaan betrekken. Dit is inmiddels de derde keer dat we met onze kinderen een week lang op elkaars lip zitten en dat is gewoon superleuk. Vincent, Ruurdtsje en Roos ( de aanhang) zijn er ook bij, kortom we zijn met negen personen.

De kids gaan een paar dagen later linea recta die kant op en we treffen elkaar aldaar.

Ook dit jaar hadden we weer een gezellige verrassing met de camper: de versnellingsbak had een revisie nodig. Altijd goed voor je portemonnee en humeur. Maar niet getreurd, als we weer een paar dagen in onze mobiele hut snurken is alles weer vergeten.

Verder vanavond Gert-Jan en Thea gesproken die vrijdag onderweg naar Spanje zijn en het plan hebben om vrijdagavond onder Millau een overnachting te gaan regelen. Wellicht ergens nog even een hapje eten met zijn vieren.

Afijn woensdag de camper ophalen. en we hopen ergens rond 16:00 uur te gaan rijden. Wij houden jullie op de hoogte!

1. Pap:
    15 juli 2015
    Geniet ervan.
    Heel veel plezier.
  2. Els-Heidi Bakker:
    17 juli 2015
    Ik wens jullie een heerlijke vakantie. Altijd leuk een familie reunie met alle kinderen en aanhang. Geniet ervan, lieve groeten, Els-Heidi